» My diary

December 31st, 2009

De ce am ramas acasa

Este pentru prima data in 15 ani cind decid sa-mi petrec atit Craciunul cit si Revelionul in Romania.
In plus, este pentru prima data in viata, de cind am serviciu ☺, cind imi petrec acasa zilele libere de concediu.
Mi-a placut mult experienta, am reusit sa-mi vad toata familia, sa merg la citeva tirguri de Craciun, sa-mi impodobesc casa, sa merg in vizite (imi place foarte mult in vizita)… Am numit multe locuri din lume “acasa” dar nicaieri nu am simtit vibe-ul din Romania in preajma Sarbatorilor.
Tin minte ca intr-un an am plecat la Viena de Craciun. Un oras pustiu, mort de-a dreptul in aceasta perioada. De Craciun ne-am hotarit sa mergem la singurul loc deschis din Viena, un concert de camera! Unde era plin de romani (tot niste rataciti ca si noi)!!!!! Ne-am dat seama de asta pentru ca toata seara s-au uitat la Mihaela Radulescu, aflata in grup cu noi!
Revelionul 2000 l-am petrecut in Hawaii, iar la 12 noaptea, cind era petrecerea in toi s-a inchis restaurantul si ne-au dat afara! In Hawaii!!!!
In toate statiunile de ski in care am mers, tot 12 era limita pina la care puteai sa-ti urezi La multi ani cu comesenii. Pentru ca a doua zi toata lumea era pe pirtie la 7.a.m.!
Nici la Paris, Shanghai sau Londra distratiile nu sint memorabile, oamenii nici macar nu se sinchisesc sa se imbrace mai frumos….Romania ramine astfel ultima speranta!
Asa ca, am multe asteptari de la acest Revelion!!! ☺))))

PS: Daca vedeti vreo rochie sau o tinuta minunata sa o pozati, sint curioasa sa o vad si eu! Trimite-o la roxanavolo@gmail.com

Alexandra Brovchin says:

Te felicit pentru alegerea facuta! Cel putin in ceea ce priveste Craciunul. Eu, una, nu vad vreun mod mai placut de a-ti petrece aceasta sarbatoare decat ACASA, inconjurat de familie si prieteni…Cat despre “revelion”, se pare ca strainii nu-i prea cunosc etimologia -tot despre Austria e vorba: a trebuit sa-i “mituim” pe cei de la hotel ca sa putem sta pana dimineata in restaurant; pana la urma, au ramas si ei cu noi, placut surprinsi, probabil, de felul in care stiu sa se distreze romanii (eram un grup de vreo 70 de romani) :) . Anul asta am ramas pe plaiuri mioritice. La multi ani!

Rox says:

Om avea noi romanii mii de defecte insa la petreceri parca nu ne intrece nimeni, mai ales de sarbatori! Un an cat mai bun iti doresc. La multi ani! P.S.: Keep up the good work :D

bianca says:

cat despre tinute memorabile de Revelion…sper ca o vei poza si pe a ta!:)

Ioana Curcan says:

Eu nu voi intelege niciodata de ce oamenii aleg sa-si petreaca noaptea dintre ani sau Craciunul intr-un restaurant! Varianta ideala pentru a petrece sarbatorile in alt context decat cel cotidian este a reinstitui spiritul festiv (pe care fiecare ar trebui sa-l avem la bord, mai mult sau mai putin) intr-o locatie care sa inlocuiasca spatiul “acasa” pentru acea perioada. Asa ca nu ma pot gandi decat la inchirierea unei cabane/cottage/ bungalow intr-o destinatie la alegere, cu o mana de prieteni/ familie si cu minunatul self-catering care face parte din spirit pana la urma. Pana la urma, farmecul Craciunului este in …preparative.
Eu am fugit de la concertul de Craciun de la Royal Albert Hall acasa unde aveam de terminat curcanul si toate cele care vin cu el (am insistat sa pregatesc o cina englezeasca) in timp ce baietii decorau bradul, altcineva fierbea vinul (cu condimente!), ascultam colinde in fundal, de la The Pogues la Hrusca;)… Dupa cina am petrecut vreo 3-4 ore defacand cadouri, nu orisicum ci prin tragere la sorti…who goes first?! :)

tuanima says:

te invit in Spania, unde locuiesc de sapte ani, aici nu te da nimeni afara de la petrecere asa devreme:))))

Schimba adresa de mail si scrie-o sub forma roxanavolo[la]gmail[punct]com sau ceva de genul asta. Ca altfel te depisteaza roboteii si te spameaza de numa’ numa’.